У Prime очікують проблем з зимовим ДП

Власник компанії «Прайм» і однойменної мережі АЗС Дмитро Льоушкін очікує проблем з постачаннями морозостійких марок дизельного пального на український ринок. Про це йдеться у його дописі в соцмережі Faсebook.

«Того (пального, —ред), що не замерзає (Мозир, Кременчук, Шебель) зараз немає і цієї зими точно не буде. Решту при -15 можна відвантажувати лопатами буде, тому що все запарафіниться», — вважає він, зазначивши, що все пальне, що їде з Європи, не готове до українського клімату.

«При перших морозах зупиняться усі. Біда буде з дизелем, реального морозостійкого його на ринку просто немає», — каже він.

Разом з цим, він зазначає, зимовий ресурс дорожчий від звичайного на 30-50 коп/л, що, відповідно, приведе до здорожчання ресурсу в Україні.

«На горизонті зростання цін на пальне. Це вже неминуче. Справа навіть не в акцизі, який запровадили, хоч і в ньому теж», — пише він.

З його слів, на здорожчання нафтопродуктів вплине також збільшення показника густини пального при зниженні температури навколишнього середовища. «Адже паливно-мастильні матеріали купуються в тонах, а продаються — в літрах. І ось цих самих літрів у тоні поменшає», — каже експерт.

Окрім цього, зі слів власника «Прайм», а ціну в Україні вплине і ріст світових цін на нафту на тлі скорочення її видобутку.

«Газойль тестує літні піки. Почалося все це із приходом жовтня. І щойно до АЗС доїде жовтневий ресурс, то як мінімум на 2 грн/л він буде дорожчим», — вважає Льоушкін.

На його думку, це станеться за тиждень-два. «Точніше почне траплятися це вже, а повноцінна картина вимальовується за кілька тижнів», — зазначив він.

Як повідомляв enkorr, у період із 3 на 4 жовтня ціни на дизельне пальне (ДП) у Середземномор'ї й портах Північної Європи здорожчало у середньому на 7%, або $71/т, до $1 089/т. При цьому ріст ціни на бензини склав 4%, до $952/т. Також ціни на нафту почали зростати 5 жовтня після оголошення рішення ОПЕК про скорочення видобутку нафти.

Источник