Глава авіаційного підрозділу Shell у вівторок заявив, що світовий попит на авіаційне пальне, як очікується, повністю відновиться до допандемійних рівнів — 300 млн тонн на рік — у наступні рік-два.
Такою думкою поділився з агентством Reuters президент Shell Aviation Ян Тошка.
Він зазначив, що попит у США вже повернувся до рівнів 2019 року, тоді як споживання в Європі підвищилося більш ніж до 80% і, ймовірно, повністю відновиться наступного року.
«В Азії відновлення відбувається трохи більш нерівно, тому що ринки то відкриваються, то закриваються. Але основний етап відновлення, зокрема в Азії, ми очікуємо наступного року, хоча для повного відродження ринку може знадобитися ще рік», — вважає він.
Постачання авіаційного палива в Європі залишаються обмеженими: санкції ЄС щодо нафтопродуктів з росії, що набирають чинності 5 лютого наступного року, призведуть до того, що регіону доведеться імпортувати більше пального із США, Китаю, Індії й Близького Сходу.
«Ринку й надалі доведеться купувати у переробних компаній… постачаючи пальне морем і залізницею, і всі види збуту тепер під сильнішим тиском з урахуванням цих нових маршрутів торгівлі», — додав він.