Постачання ДП і газойлів в європейські порти скорочуються

Минулого тижня обсяги надходжень дизпального та газойлів в порти ЄС зменшилися на третину до 608 тис. тонн, свідчать дані Консалтингової групи «А-95». Це мінімальний тижневий показник з початку року. Зменшення постачань відбулося за рахунок скорочення імпорту вантажів з США та країн Близького Сходу.

Сполучені штати зменшують експорт третій тиждень поспіль на передодні початку ремонтних робіт. Крім того, деякі заводи, розташовані в Мексиканській затоці, почали збільшувати продажі дистилятів в Мексику та Бразилію, водночас скоротив пропозицію для європейських споживачів.

 Попит на американське дизпальне в Бразилії зростає в першу чергу за рахунок скорочення обсягів постачань продукту з росії. В бразильські порти російське паливо відвантажується з приморська, але як раніше повідомляв enkorr, в вересні перевалка дистилятів в цьому балтійському порті зменшиться приблизно на 30% через початок осіннього сезону ремонтних робіт на НПЗ.

Надходження дизпального та газойлю в Європу з Близького Сходу зменшуються четвертий тиждень поспіль. Минулого тижня з арабських країн та Ізраїлю в порти ЄС прибуло 209 тис. тонн продукту, це на 27% менше порівняно з 4-10 вересня.

Дані «А-95» показують, що близькосхідні виробники останнім часом збільшують постачання в країни африканського континенту, також великі партії продукту були відвантажені з ОАЕ та Саудівської Аравії до Бразилії та Уругваю.

Обмежені обсяги надходжень дистилятів в Європу сприяє збереженню високого дизельного крек-спреду на європейських НПЗ. Минулого тижня маржа виробництва дизпального у Північно-Західній Європі залишилася практично незмінною та становить $40 за барель. На цьому тлі європейські компанії розраховують на те, що нафтопереробні заводи не будуть проводити масштабних ремонтів, це дозволить уникнути суттєвого зменшення виробництва в Європі.

Источник