Китайські незалежні НПЗ збільшують переробку мазуту

Малі незалежні нафтопереробні підприємства Китаю збільшили закупівлі мазуту для живлення своїх заводів, оскільки репресії на митниці скорочують постачання іншої улюбленої сировини, повідомляє Bloomberg.

Митниця в провінції Шаньдун, де розташована більшість китайських приватних нафтопереробних заводів, відомих як чайники, почала перевіряти якість бітумної суміші минулого місяця, яка перешкоджає надходженню в регіон, за словами галузевих консультантів і торговців, які беруть участь у ринку. Незрозуміло, чому було посилено перевірку, а влада не відповіла на запит про коментарі.

Бітумна суміш і мазут були переважною сировиною, яку чайники використовували для виробництва продукції до того, як Пекін надав їм квоти на імпорт сирої нафти в 2015 році, і на них покладалися, щоб закрити розрив, коли виділення не вистачає. Нафтопереробники отримали меншу квоту на імпорт першої партії на 2023 рік.

Китайські чайники часто потрапляли під пильну увагу з боку Пекіна, але вони продемонстрували вміння виживати, іноді використовуючи податкові лазівки, щоб процвітати. Поточні репресії можуть змусити нафтопереробники купувати дорогі швидкі вантажі мазуту або навіть призвести до скорочення переробки, сказали трейдери, які побажали залишатися невідомими, оскільки їм не дозволено говорити публічно.

За даними OilChem, потоки мазуту, випущеного в портах Шаньдун і Тяньцзінь — ще одному ключовому регіоні для національних чайників — становили рекордні 2 мільйони тонн минулого місяця. Імпорт бітумної суміші склав 500 000 тонн, що є найнижчим рівнем з травня 2020 року, йдеться в записці галузевого консультанта.

Митні проблеми, пов’язані з бітумною сумішшю, призвели до того, що дев’ять танкерів, що перевозили близько 10 мільйонів барелів важкої нафти, нещодавно стояли на якорі біля Шаньдуна щонайменше на три тижні, за словами Емми Лі, аналітика Vortexa Ltd. Зазвичай судно чекало близько п’яти днів, щоб вивантажити нафту. вантаж.

За словами трейдерів, маркування бітумної суміші для вантажу часто використовувалося для маскування походження сирої нафти, такої як Merey з Венесуели та нещодавно іранської важкої нафти. Проте митні дані показують, що Китай офіційно не імпортував сиру нафту з Тегерана з червня 2022 року.

Источник