Розмови про енергетичний перехід тривають уже не перший рік. Водночас уряди різних країн і компанії все активніше інвестують у різноманітні проєкти з підтримки більш чистих енергетичних рішень. У зв’язку з прискоренням змін в енергетичній сфері вирішальне значення мають фінансування і створення стійкої інфраструктури, як-то офшорне вітрове господарство й водневі технології. Проте для подальшої підтримки транспортної галузі сектор Mobility також має зазнати змін.
Яким досвідом може поділитися Shell? Детальніше про це – далі у статті.
У повітрі
Цього літа можна було спостерігати високий попит на послуги авіакомпаній. Особливо спеціалісти відзначають можливе зростання кількості авіаперельотів Європою восени. Оскільки країни поступово послаблюють карантинні обмеження, авіаційна галузь має всі шанси на відновлення. Зі слів директора Shell із питань авіації Яна Тошка, очікується, що впродовж двох наступних років попит на пальне для авіаперельотів повернеться до рівня 300 млн тонн на рік, тобто до показників, що були до початку пандемії.
На 38-й Азіатсько-Тихоокеанській нафтовій конференції (APPEC) директор компанії з питань авіації зазначив, що попит у США повернувся до рівня 2019 року, а споживання Європи окупилося більш ніж на 80% і, як очікується, повністю відновиться наступного року. Він також зауважив, що оскільки авіація є міжнародною галуззю і понад 60% викидів в атмосферу спричинені міжнародними рейсами, у всій галузі будуть тісно співпрацювати різні авіакомпанії – виробники літаків і двигунів, виробники й постачальники пального, а також інші суб’єкти, зацікавлені в авіаційній екосистемі.